Kurvor är fint!!

Jag har nu suttit två timmar inne på körskolans hemsida och gjort prov. Det gick väldigt bra idag, fick godkänt på alla fyra delproven, så känner mig nöjd. Nu ska jag bara klara de sista slutproven, som man endast kan göra på körskolans datorer. Ska nog gå och sätta mig där en dag snart. Kanske nu i veckan?
Börjar bli väldigt hungrig nu, hoppas att pappa blir klar med maten snart (bortskämda unge!!). Haha.

Btw, börjar bli sjukt trött på allt tjat om Jessica Simpsons kropp, att hon är såå stooor och fet. Seriöst, har de här människorna sett en överviktig person tidigare? Det kan de inte ha gjort, med tanke på vad de skriver om henne och hennes "kurvor". Jag tycker att hon är snygg, kurvor är fint. Det är kvinnligt och vackert. Att hon råkar ha stora bröst, en rejäl rumpa och inte svälter sig är tydligen fel. Man rår inte för hur man ser ut, vi har alla olika gener. Men nuförtiden måste man tydligen se ut som ett vandrande skelett för att inte bli påhoppad och utskrattad. Detta gör mig så jävla förbannad. All denna vikthets och svält. Att se ut som Victoria Beckham är inte snyggt för fem öre. Jessicas kropp är helt normal och jättefin. Herregud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0