Soooft


Imorgon är jag (förhoppningsvis) ledig från jobbet, wohooo!! Det ska bli väldigt skönt måste jag säga. Jag tänker ägna mig åt att fixa en del viktiga, men också ganska tråkiga saker. Som att ringa A-kassan och optikern, städa rummet, osv. Tråkiga saker som måste göras helt enkelt. Tänker dock unna mig en liten sovmorgon (det förtjänar jag!) och ett låångt träningspass. Ser fram emot det!

Zara är så söt, hon ringde mig på jobbet idag. Det första hon sa var: "Therese, vi måste ha ett sånt där godis-löfte igen! För jag står inte ut, känner mig så onyttig...) Jag är självklart på. Inget godis, inga bullar, inga kakor, ingen läsk, ingen snabbmat... Ända fram till sommaren. Det kommer bli jobbigt, men det är lätt värt det. Sluta röka skulle ju också vara väldigt bra, men det tar vi senare. En sak i taget ;)

     
Bjuder på några poose-bilder på mig, Zara och Sarah från förrförra lördagen, som var helt crazy enligt mig. Kom på att jag faktiskt inte har lagt upp en enda bild från den dagen.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0