Deppdag

Tjenatjeena
Idag är jag trött. Detta är ganska konstigt, eftersom jag inte har gjort mycket alls denna sega tisdag. Det har varit en deppig och tråkig dag - inte alls rolig.
Jag vet inte riktigt vad mitt problem är, men jag kan aldrig vara på "okej" humör. Antingen är jag superglad eller helt nere, aldrig något mitt emellan. Och jag fattar inte varför. Idag är jag ganska nere, utan egentlig anledning. Jag bara känner mig allmänt down. Det är nog något fel på mig. Tråkigt på en så fin dag.. Haha.
Jaja, hur har min dag sett ut nu då?
- Jag har inte jobbat (tråkigt)
- Jag har skrivit en packlista (för att känna mig duktig) 
- Jag har städat mitt rum (jag var uttråkad)
- Jag har kollat på fyra avsnitt av GA (jag var extremt uttråkad)
- Jag har tränat två timmar (det var skönt)

Imorgon åker jag till mormor, tillbaka på torsdag,
Ha det fint.

Förresten, grattis till Helena som fyller år idag
Tusen pussar och kramar till dig min vän (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0