Hemma igen

Hejhej!
Nu var det ett litet tag sen som jag skrev senast. Planerna ändrades, jag stannade hos mormor tills idag istället. Tog bussen från henne vid sju imorse, jobb idag nämligen. Var även på jobbet i onsdags och så blir det ett pass imorgon med. Gött! Kan inte säga att jag inte är trött, men att jobba är så mycket bättre än att inte göra något alls. And I need money!
Hos mormor var det hur mysigt som helst. Min mormor är den bästaste som finns. Vi lagade god mat, kollade på film, shoppade och hade det allmänt jättetrevligt. Igår tog vi en sväng till Gällstad och Lager 157. Jag hittade inte speciellt mycket kläder (som vanligt), men en del smågrejer, som ett par leggings, en liten guldig partyväska, shorts samt ett par sjukt söta trosor från Miss Wonderland. Vi tog även en liten tripp till Vagabond-butiken bredvid. Det hela slutade med att jag kom ut med tre par skor. Och jag kan säga att jag är mycket nöjd med mina köp, riktiga fynd. Sjukt snygga är dom och passar alla till olika tillfällen. Vardag som fest. Vinter som vår. It's perfect !
Jaja, nu ska jag fortsätta med min packning som jag höll på med (packa är det tråkigaste jag vet, baaah!!). Ska även slå en pling till Kajsa innan läggdags. Jobba imorgon som sagt.

My new shoes
         

Kommentarer
Postat av: zara

Fan vad snygga skor!! är ävensjuk på dig nu juh!!! hehe... din jävel :D ses sen babe! pusspuss, I Will bring the Bag in the BOX thing :P

2009-02-07 @ 11:02:18
Postat av: Anonym

tack älskling :D

2009-02-15 @ 16:14:02
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0