Grattis min älskade 20åring!

Hade en riktigt rolig kväll igår. Trots min sömnlösa natt så blev det väldigt lyckat.
Slutade jobba vid fyra, så fixade iordning mig på jobbet. Det blev en liten svart klänning (min favorit), silversmycken samt höga klackar. Att gå förbi sjukhusets psykavdelning klockan fem på eftermiddagen, endast iklädd kortkort, bara ben och högklackat, kändes väldigt fel. Läskigt med alla blickar. Man ska inte bry sig om vad alla andra tycker och tror, men igår kände jag mig faktiskt väldigt naken och opassande. Men so what? Jag var ju på väg till fest. Och då får man se lite "bad" ut, tycker jag allt ;D
Kom till Helena vid halv åtta ungefär. Där bjöds det på en superduper god middag, en underbar tårta (som hade ramlat ihop något) och alkohol. Kunde ju inte bli bättre :D
Vid tio tåg vi bussen in till stan och gick till BLVD. Himla roligt där, dock lite halvtråkig musik enligt mig. Jag är ju en R&B tjej och inget annat. Det var faktiskt Carl (inte sett honom sedan studenten) som var dj på övervåningen, men han totalvägrade att spela någon musik i min smak. Taskigt ;)
Hursomhelst så var min gårdagskväll kanonrolig. Den innehöll det mesta. Dvs; Vänner, dans, god mat&dricka.
Bjuder på lite bilder:




     



     



     



     

Grattis Hellis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0