Underbara söndag

Jag är skittrött. Verkligen jättetrött. Jag ska försöka komma i säng så snart som möjligt, eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Ser nästan framemot det faktiskt. Börjar elva och slutar fyra, så det blir en ganska kort dag för min del. Har gjort iordning mat och packat träningsväskan, så jag kan sticka till gymmet direkt efter jobbet.
Appropå gymmet så har Zara äntligen tagit sig i kragen och köpt gymkort :D Så nu har jag fått ännu en träningskompis att svettas med, vilket känns jättekul!! Love you honey.
Förresten, jag har verkligen börjat gilla söndagar. Brukade hata dom innan, veckans värsta dag. Ångestens dag. Men inte längre. Jag älskar att man bara kan lulla runt i myskläder och inte göra någonting alls, kolla på sina favorit-tv-program, osv.
Tro nu inte att jag bara har slappat denna underbara söndag, nejdå! Jag har minsann varit ganska duktig ändå.. Vid tio-tiden imorse ringde Zara och sa att hon var påväg till gymmet, vilket gjorde mig väldigt sugen. Detta resulterade i ett tre timmar långt träningspass med mina favoriter Z och E. Väldigt skönt.

Nu måste jag verkligen sova. Är väldigt trött som sagt.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0