Sooova!

Jag känner mig väldigt trött. Skitjävlapisstrött. Så trött att det riktigt svider i ögonen, fattar ni? Och ändå har jag varit ledig idag. Vad är problemet? Jag håller på att dö av trötthet. Jag vet, jag säger ganska ofta att jag är trött. Men det är jag verkligen. Jag kanske lider av järnbrist eller någon sjukdom av något slag. Kanske sömnsjukan? Vem vet.
Nåja, nu ska jag sluta tjata om min trötthet. Imorgon ska jag jobba, klockan sju börjar jag. Det känns inte kul. Att börja tidigt alltså, för jobba har jag verkligen inget emot.
Planer för helgen? Inga. Det blir troligen en lugn helg. Ska bli skönt, men det känns ändå lite tråkigt. Några av mina vänner ska gå ut, men det känner jag inte för alls. Funderar på att följa med min mor och far till IKEA på lördag. Jag älskar IKEA :)

Nu ska jag krypa ner under täcket.
Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0