Sömnproblem

Sov riktigt dåligt förra natten, fredag-lördag. Eller jag sov inte alls om jag ska vara ärlig, INGENTING. Det var den värsta natten i mitt liv, på riktigt länge. Tänk er att ligga klarvaken hela natten och inte få en blund, inte en enda liten minuts sömn. Dessutom skulle jag upp och jobba klockan 5... Fyihelvete! Snacka om att jag hade lust att lipa. Jag funkar dessutom så, att jag blir stressad vid tanken på att jag inte sover och att jag snart ska upp. Kolla på klockan gör jag inte, för då blir jag panikslagen. Testade de flesta sömknepen, som att vända sig och lägga kudden vid fotändan istället. Tror ni att det fungerade? Nej. Hursomhelst så låg jag där, förbannad och på pissigt humör när mobilen började pipa vid fem över fem, lördag morgon. Då ville jag gråta.
Har börjat ta lite kosttillskott i samband med min träning, och jag är ganska säker på att det är tabletterna som påverkar min sömn. "Kan ge sömnbesvär" står det på baksidan. Jag funderar starkt på att sluta ta dom. Sova är ju det bästa jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0