So damaged because of you

"I never thought that you would ever do that everything we had is gone
Said you loved me, said you never leaved me, maybe I just heard your wrong
'Cause I'm damaged, I'm damaged, don't know what to do, baby
I'm damaged so, so damaged because of you"



Jag älskar den här låten. Den får mig nästan att börja gråta. Den påminner mig om mycket som har hänt i mitt liv de senaste månaderna. Det är en otroligt fin låt som berör mig starkt. Jag har bearbetat det mesta nu och jag mår bra. Livet är inte piss längre och jag orkar gå upp varje morgon. Jag har kommit över dig. Hoppas jag. Men bara för det, så betyder det inte att jag inte saknar hur mitt liv var innan och det betyder heller inte att jag inte saknar och tänker på dig. För det gör jag, varje dag. Du sårade och svek mig - I'm damaged beacause of you baby.
Men livet går vidare och jag mår bra nu.
Du finns föralltid i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0