SÄÄÄLEN !!

Tänkte bara skriva något litet innan jag går och lägger mig.
Jag är nästan klar med min packning och sitter just nu och fixar med lite musik. Musik är viktigt, speciellt under längre resor enligt mig. Ingen musik - Tråkig bilresa.
På söndag bär det alltså av till underbara Sälenfjällen!! Just nu längtar jag så att jag håller på att spricka.
Känslan av att glida nerför backen på brädan är nästan det bästa som finns. Total frihet och lugn. Dessutom älskar jag naturen, snön och den underbara atmosfären däruppe. Åhh, vad jag längtar.
Det kommer att bli så mysigt, så kul, så underbart! Precis som alla tidigare år. Detta året ska dessutom Kajsa följa med oss, det kommer att bli grymt kul :D Jag ska lära henne åka snowboard, yeeah!

Imorgon är det dock fortfarande allvar som gäller, dvs jobb 9.00-17.30. Därefter ska jag snabbt hem och fixa iordning mig inför kvällen. Det är party som gäller. Och gissa var? ..I Bollebygd, hahaha! Tror inte att jag har varit på en fest här på flera år. Menmen, kommer nog bli fett kul! Det blir jag, Zara och Sarah som drar dit ihop skulle jag tro. Och när jag och Zara festar ihop blir det aldrig en lugn stund, det kan jag lova er.. Nice! :D

Nu ska jag gå och lägga mig strax. Hinner troligen inte skriva så mycket mer innan jag åker på söndag, men ha en underbar vecka i alla fall.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0