Plåtning

Dagen har varit underbar, har haft så kul.

Kajsa åkte precis hem och jag ska snart gå och lägga mig. Vi har suttit framför tv:n hela kvällen, kollat på film och på Melodifestivalen, lagat god mat och ätit massa popcorn. Helmysigt helt enkelt!
Dagen har vi ägnat åt fotografering. Eller ja, Kajsa har fotat och jag har varit motivet. Hon ville så gärna ta några vinterbilder och självklart ställde jag upp som modell :) Det är ju så otroligt fint ute just nu, med all snö.. Bilderna blev riktigt riktigt fina! Kajsa blev jättenöjd och jag likaså. Så fantastiskt roligt! Kul att kunna ställa upp och hjälpa sin vän, samtidigt som man får lite snygga bilder på sig själv. Kan knappt bärga mig tills hon har valt ut de bästa så att jag får se. Kanske blir det även någon bild till hennes fotoutställning?! Missa inte det!
Funderar på att använda några av bilderna som Kajsa tog idag och använda till min header. tror att det skulle bli skitsnyggt, eftersom de är så ljusa med all snö och så. Jag tänkte ju ha en ganska ljus header... Menmen, vi får se hur det blir.
Tack än en gång vännen för en superrolig dag! You are wondeful :D

Nu ska jag gå och lägga mig, klockan ringer trots allt 05.00 imorgon. Jobbjobb!
Hoppas ni har haft en bra lördag, puss!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

TACK själv sweetie! Jag har sjukt mycket bra bilder, sitter här och försöker "kill my darlings" men det går ju inte, de är så fina allihop. Kolla in mitt blogginlägg om dagen ;)

2009-02-22 @ 17:25:36
URL: http://kajsasblogg.swfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0