Myyyys!



Ikväll blir det myskväll, precis som igår med andra ord. Det blir ingen utgång och fest för mig i helgen. För det första så är jag inte sugen på att gå ut överhuvudtaget och för det andra föredrar jag att spara mina pengar inför Branäs och till annat viktigt. Har kommit på att jag inte har eller kommer att umgås med några vänner alls denna helgen. Det känns lite konstigt, men samtidigt så är det ganska skönt att bara vara med sig själv. Jag tror att det är viktigt att man får vara ensam ibland, tänka och ta igen sig. Det är ialla fall precis vad min helg går ut på, att ta det lugnt och vila. Jag har köpt en förpacking hårfärg, Veckorevyn och en burk med Ben&Jerry's. Så min kväll är räddad. Kommer troligen att titta lite på Melodifestivalen med, för sakens skull. Haha.
Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0