Mysfredag :)

Nej, det blir ingen träning idag för min del. Jag orkar helt enkelt inte och mitt huvud gör fruktansvärt ont. Jag har helt enkelt intalat mig själv att det bästa för mig ikväll är att ligga hemma i soffan och äta godis. Det är den absolut bästa medicinen enligt mig. Åkte därför till affären med mamma och pappa innan och inhandlade en stor godispåse samt en skvallertidning. Vi hyrde också en film som vi har tänkt se. Åh, vad skönt det ska bli med en riktig myskväll med film och hela fadderuttan..
Och förlåt Robin för att jag överger dig på gymmet ikväll, tänkte faktiskt kommit upp och målat med dig idag. Haha, helt seriöst. Måla väggar är kul :D

Kommentarer
Postat av: Målarn'

Mm, fick måla allt själv :O Men det gick rätt fort ändå. Glöm inte att kolla nästa gång hur fin den är :D

2009-02-23 @ 21:25:54
Postat av: Anonym

jag har sett den nu, jättefint blev det :P MEN, det hade blivit ännu finare om jag hade varit med ;D

2009-02-24 @ 14:46:24
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0