Min vecka

Godkväll.
Jag är som sagt hemma igen, vilket känns båda bra och dåligt. Borta bra men hemma bäst heter det väl? Har hursomhelst haft det väldigt mysigt tillsammans med min familj + vän :) Med undantag för mina humörsvängningar då. Men det är ju mest de andra som har drabbats av det, tyvärr. Jag kan vara en Riktig bitch ibland. Då vill man inte vara ivägen kan jag lova. Ledsen för det..
Jaja, jag orkar inte skriva så mycket om resan. Jag menar, de flesta vet väl vad man brukar göra när man är i fjällen? Så jag lägger upp lite bilder istället. En bild säger mer än tusen ord sägs det ju :)



     



      


Kommentarer
Postat av: Kajsa

vad söta vi är på den sista ;)

2009-02-17 @ 21:30:25
URL: http://swfoto.se/kajsa
Postat av: Anonym

haha, jag vet ;D älskar den. vi måste byta alla bilder. det verkar dock inte funka över msn :S ?

2009-02-18 @ 23:08:51
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0