Friday I'm in love

Äntligen är det helg. Det är ju helt jävla underbart. Har precis duschat och smörjt in mig med en massa bodylotion, så nu mår jag kanon. Kände mig så fruktansvärt äcklig efter jobbet idag. Blä. Men nu är det fixat, jag luktar lika gott som en nyponros.. typ.
Dock syns min jättefula utväxt mycket tydligare nu när mitt hår är blött och det stör mig verkligen. Den tråkiga utväxten är irriterande. Det ser verkligen fult ut, jag liknar en grå kloakråtta. Eller mitt hår påminner lite om den råttans gråa päls ialla fall. Till och med Zara sa att det började se ganska tråkigt ut, och då är det illa. Men jag gillar ärliga människor ;) Haha. Imorgon ska jag nog ta och köpa mig lite hårfärg och fixa utväxten lika fin och blond som resten av mitt hår faktiskt är. För blond ska jag fortsätta att vara, punkt slut.
För tillfället sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska komma hem, så att vi kan äta. Vi ska vara onyttiga och äta pizza. Satan vad gott :) Och satan vad jag är hungrig.


Blondes have more fun!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0