Cancer av sex?

""Sex och onani kan ge män prostatacancer"

En ny studie varnar unga män för riskerna med ett för aktivt sexliv.

Nya rön visar att män som onanerar ofta och har mycket sex i unga år lider större risk att drabbas av prostatacancer senare i livet."
BLABLABLA!!  Bullshit


Herre min Gud, när ska det sluta. Nu ska man tydligen inte ha sex längre, eftersom det kan orsaka cancer. Jag orkar inte höra på allt tjat om sjukdomar hit och sjukdomar dit. I dagsläget kan man i princip inte göra eller äta någonting, utan att riskera att få cancer eller någon annan dödlig sjukdom. Säger dom. Jag är så sjukt trött på alla nya studier som visar på det ena och det andra. Jag tänker leva mitt liv som jag vill och göra vad jag vill. Man lever bara en gång och då ska man fanimig passa på att njuta av den korta tid man har på jorden. Och sex är verkligen en del av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0