Bilkörning och hårdträning

Hejhej :)

Jag är sjukt trött för tillfället, känner för att lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och sova några timmar. Men då vet jag att jag inte kommer att få en blund inatt, så struntar i det. Dagen har varit toppen hittills. Började morgonen med en timmes körlektion vid halv åtta, och tänka sig, snart är det dags för bokning av uppkörning för min del. Jag längtar såå tills jag har mitt körkort i min hand. Det kommer att kännas grymt!
I alla fall, efter min lektion tog jag bussen hem igen. Gick till gymmet och tränade med Zara. Det var riktigt skönt, men också otroligt jobbigt. Pushade kanske mig själv lite väl mycket när det gäller konditionsträningen, blev faktiskt lite smått illamående. Blä. Kan dock bero på att jag lämnade blod (för första gången!) igår. Man kan ju bli både trött, yr och få blodtrycksfall av det. Haha.
Jag är stolt över mig själv och över mitt beslut att äntligen bli blodgivare. Det är något som jag tycker att alla som kan ska göra. Det är ingen stor uppoffring och man kan faktiskt rädda en människas liv. Det känns bra i hjärtat att veta att man gör något viktigt för en annan människas skull. Do it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0