090201

Godkväll :)
Har precis tagit mig en varm dusch och borstat tänderna. Borde väl egentligen gå och lägga mig snart, men känner inte för det.. Kollade på ett avsnitt av Brottskod försvunnen med min kära mor innan, samt åt en bit mat - gottgott.

Dagen har varit väldigt lugn och jag har inte varit bakfull alls, himla bra. Tog det ganska lugnt med alkoholen igår, vilket jag har börjat göra allt oftare. Att gå ut på krogen och supa mig redlös lockar mig inte så mycket längre. Festar gör jag i princip bara en gång i månaden nuförtiden, och det är jag väldigt nöjd med faktiskt.
Var även duktig och tog mig till gymmet nu ikväll. Fick varken med mig Elin eller Moa, så det blev till att gå dit och svettas med mig själv. Det var helt okej, även om det alltid är tusen gånger roligare att träna när man är flera. Jag, Elin och Moa har ju dessutom så himla kul ihop när vi tränar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0