Svar

Idag vaknade jag med rejält halsont. Gick dock till jobbet ialla fall, eftersom jag behöver pengarna och feber hade jag ju inte. Men blir det värre imorgon får vi se om jag går upp ur sängen. Lite synd på träningen också, känner verkligen ett sug efter att gymma och jag hade sett framemot att göra det ikväll. Men nej jag tror inte det, det får bli Ullared julspecial istället, haha.

Kajsa du undrade hur jag tänker göra i januari. Jag vet knappt själv vad jag vill, jag försöker lyssna på mitt hjärta och min magkänsla just nu. För tillfället är detta det enda jag tänker på, plugga eller inte plugga? Flytta hemifrån och lämna all trygghet eller stanna i samma grå vardag? Jag är sugen på förändring, att få komma bort och göra något nytt. Samtidigt måste jag säga att jag trivs väldigt bra på mitt jobb och lite fler cash i plånboken hade ju verkligen inte suttit fel. Och så är jag ju så kär i mina föräldrar och mina vänner är dom bästa i hela världen. Men allt det där kommer ju att finnas kvar, det vet jag. Och vågar jag säga nej och sedan vänta till hösten, då kanske jag inte kommer in? Och då skulle jag ångra mig, som fan, det vet jag.
Jag vet att det som skrämmer mig inte är själv pluggdelen, utan steget att flytta. Det är ett stort steg och det skrämmer skiten ur mig. Jag är skitnervig verkligen.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Precis, allt finns kvar där!

Men frågan med ditt jobb är ju; finns det kvar så länge till? Och, att du kom in på ditt förstahandsval är ju sååå bra! Du borde inte kasta bort den chansen. Jag tycker helt klart att du ska kasta loss och prova det osäkra (det har jag gjort..), trivs du inte alls så är det värsta du kan göra att avbryta det`?



Men pratar mer imorgon, kan du tidigare än 19:30 så vore det jättebra men annars får vi köra på det. Maddie har nämligen en konsert medan jag är ledig (20.00 för er), vet inte ännu om jag vill med på den.

<3

2009-12-15 @ 02:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0