Självmords-sms ?

"Hej jag tar nu mitt liv jag orkar inte med mer stress"

Skulle detta på något sätt vara roligt? Underhållande? Jag fick ett sms med det här meddelandet från ett nummer jag inte kände igen tidigare ikväll. Blev såklart ganska chockad. Kollade upp numret men det fanns inte registrerat så jag har ingen aning om vem det kan vara. Ingen jag känner i alla fall.. Jag hoppas verkligen att detta är ett stort skämt och att någon har skickat fel. Annars skulle det vara förjävla sorgligt. Jag svarade men fick inget svar, så jag ringde upp. Men telefonsvararen gick på direkt.
Jag borde egentligen skjuta detta ifrån mig och skita i det här och nu. För det är nog ganska troligt att nån driver. Men ändå, vem är så störd och skämtar om något sånt? Jag kan inte hjälpa att jag bryr mig om människor och vill hjälpa. Det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra. Usch.

Nu ska jag krypa ner under täcket, kanske kolla på en film och njuta av att vara ledig imorgon.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0