Massage och julmys imorgon!

Jag och Madde har haft riktigt mysigt ikväll, inte bråkat nåt. Det är vi ju annars experter på, att bråka med varandra.. Vi har spelat lite guitar hero och slappat. Hur skönt som helst.
Jag skulle egentligen åkt in till stan och gått ut med killarna från transport, men sista bussen hem gick vid elva. Totalt meningslöst ju.

Imorgon ska jag vara ledig, så underbart skönt. Jag, mamma, mormor och moster ska in till Hagabadet och få massage, en liten födelsedagspresent som jag fick när jag fyllde 20. Det ska bli sjukt skönt :D

Nu säger jag godnatt, puss!


En vinterbild på mig från februari i år. Kajsa, du är en så duktig fotograf. Hoppas att du har det bra. Tänker på dig min vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0