Kyla och shopping

Godkväll :)
Satan i gatan vad kallt det har varit idag, helt galet. Friskt och skönt i och för sig, men ändå, brrrr. Hoppas att snön kommer nu och stannar till jul, så det blir vitt och fint som det ska vara i december.
Jag är dålig på att skriva i bloggen har jag märkt. Fast jag är nog ganske dålig på att hålla kontakt med omvärlden i allmänhet just nu. Jag bara jobbar och jobbar, måndag till fredag är mitt sociala liv i princip noll. Det suger. MEN!! På torsdag åker jag, Elin, Amanda, Angelica och Linda till Stockholm. Det kommer bli gaaalet kul och sjukt skönt. Fyra dagars ledighet och Backstreet Boys, kan det bli bättre? Haha, nostalgi!

Jag har förresten äntligen köpt ett par nya skitsnygga skinnstövlar, jag pajade ju dragkedjan på mina favoriter. Och det kostar visst nästan lika mycket att laga ett par gamla som att köpa nya. Dom är svarta och går upptill knäna ungefär. Jag hade egentligen velat ha ett par lårhöga stövlar, men dom flesta har världens klack har jag märkt och det vill jag inte ha till vardags.

Två bilder från i lördags, hittade dom på Kajsas facebook. En minnesvärd och rolig kväll :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0