Julshopping och julgran

Hej bloggen.
Idag har jag varit inne i Borås med mamma och köpt dom sista julklapparna, eller ja nästan alla ialla fall. Det var så mysigt att gå runt i stan med all julstämning runtomkring sig och mamma som sällskap :) Dessutom drog jag med mamma för att äta min favortitmat, sushi. Yummi!! :D
Och vi har äntligen tagit in och klätt julgranen, det luktar JUL! Mysmysmys.

Hade en jättego dag igår på Hagabadet. Min behandling bestod av ett muskelavslappnande varmt bad och halvkroppsmassage med varm olja. Såååå skönt!! Mamma och momor hade valt tångbad och massage, men det kändes inte riktigt som min grej.. Tång är slemmigt och luktar illa haha.
Efteråt åt vi en mumsig lunch på Hagabadets restaurang och sen myste vi runt i Haga. Skönaste dagen på länge. Tack mormor för presenten :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, äta lite gott med min kära familj och sedan åka hem till Elin på filmmys <3



Täss rekommenderar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0