Julklappsshopping

Hej.
Jag kom precis hem från jobbet och stan, åkte en sväng till Knalleland där jag köpte lite julklappar. Nu har jag bara pappas kvar, härligt! Dock är alltid hans svårast att hitta, vet inte varför? Kanske beror det på att han aldrig önskar sig något roligare än kalsonger och t-shirts.
Jag köpte en liten svart väska och ett linne till mig själv också, kunde inte låta bli. Haha.

Nu ska jag åka till gymmet med Elin. Det ska bli skitgött att träna. Jag känner att jag behöver ny energi.
Hörs senare eller nåt.


Nytt i garderoben!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

vad snygg bloggen är! gillar de här färgerna och bakgrunden gör den mysig! jag är stolt över dig :) och jag äönskar så att du var här med mig! du hade ägt de på engelska, du ska bara höra hur vissa låter, haha :D PUSS darling

2009-12-09 @ 03:54:27
URL: http://kwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0