Jag kom in!!!

Jag kom in på hälsohögskolan i Jönköping, mitt förstahandsval! Jag kunde inte fatta att det var sant när det stod antagen på skärmen. Herregud, detta var jag inte direkt förberedd på. Jag vet inte vad jag ska göra, plugga eller jobba? Nu eller om ett år? ÅÅh, jag har sån beslutsångest. Baah.. Vi får se, jag ska sova på saken.

Jag var förresten på julbord med jobbet ikväll, underbar god mat och härligaste människorna. Jag älskar dom, mina tanter och gubbar. Haha. Jag kommer sakna dom den dagen jag slutar. Och det menar jag av hela mitt hjärta, jag trivs där.


Bäästa


Kommentarer
Postat av: Kajsa

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Jag är såå glad för din skull! Jag hoppades av hela mitt hjärta att du skulle bliantagen men du har ju varit så säker på att du inte skulle det. Och jkpg! skitbra ju!



ÅH ÄLSKLING, GRATTIS!!

2009-12-10 @ 00:29:26
URL: http://kwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0