Jag är född till klant.

Hej alla snögubbar och tomtenissar :)
Va härligt det är med all snö överallt, jag blir go och glad i hela kroppen. Nu är det verkligen jul på gång, mysigt :) Det enda negativa med snön måste vara den jävla kylan som gör vägarna hala som fan. Imorse när jag var påväg till bussen gjorde jag världens vurpa. Jag menar en riktig jävla skitvurpa, en sån som man bara ser på film ni vet. Fötterna liksom flög rätt upp i luften och jag landade pladask på rumpan och ryggen. Och där låg jag och såg dum ut, flög upp fort som fan och såg mig runt omkring, livrädd för att nån hade sett mig. Haha. Efteråt kom värken i kroppen, jag slog i rumpa, rygg, armbågar och handflator ordentligt. Och fyfan va kul det måste sett ut.. Det värsta är att det är så typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0