Hey Americaaaa

Jag har precis haft min första skype-date med Kajsa. Det var jättekul att äntligen få prata med henne, det känns fanimej som en evighet även om det bara är lite mer än en vecka sen hon åkte. Jag saknar henne! Tänk att hon ska vara borta ett helt år, det känns som att hon bara är på semester och kommer hem i övermorgon. Haha, weird.

Nu är jag på bra humör igen, till skillnad från innan vi pratade. Jag var på skitdåligt humör, grät av trötthet och röksug. Jag fösöker dra ner på det där förstår ni. Har faktiskt lyckats hålla mig borta från giftpinnarna i två dagar nu, klarar jag en vecka? Vi får se..

PS. Mys att snön äntligen har kommit. Hoppas den stannar till jul :)



Roligt att prata med dig vännen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0