Hejdå älskling

Jag sitter här och dricker te och tröstäter aladdin. Haha. Det blev inte mycket sömn inatt, en halvtimme max skulle jag tro. Jag låg och vred mig runt, runt, samtidigt som tusen tankar flög runt i mitt huvud. Kajsa åkte imorse och igår var sista gången jag träffade henne på Minst ett år. Det känns förjävligt. Jag tror inte att jag riktigt har fattat det ännu, men igår kväll kunde jag inte hålla tårarna borta. Jag saknar dig redan min vän. Är detta någon slags mardröm som det är meningen att man när som helst ska vakna upp ur? Kom hem igen, skit i USA. Pleeease? ;) Hehe. Nej, det där menade jag inte. Lev din dröm, njut av ditt äventyr. Jag tänker på dig.

Stockholm var ialla fall awesome. Helt jävla bäst. Vi stod nästan längst fram och dom körde en massa härliga gamla goingar. Jag trodde att det skulle bli mer nytt än gammalt, men jag hade fel, som tur var. Och boysen har inte blivit gubbar det kan jag lova. Dom var snyggare än någonsin. En extra liten ros till Elin, du gjorde min helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0