Gött väder

Godmorgon!
Härlig dag idag, jag var på toppenhumör när jag vaknade och jag tror att det berodde mycket på det härliga vädret utanför mitt fönster. En massa sol och glittrande vit frost. Så himla mysigt och juligt. AAahh, detta måste vara en av de bästa tiderna på året.
Kajsa sov här inatt, sista natten tillsammans innan hon åker haha. Nej, men det var jättekul att ha henne här, tror att det börjar gå upp för mig, sakta men säkert, att hon faktiskt ska åka. Och vara borta läänge. Det känns jävligt sorgligt måste jag säga, hon är en fin vän och jag kommer att sakna henne. Mycket. Det kommer bli tomt. Fruktansvärt tomt. Men jag får ialla fall träffa henne en sista gång på söndag. Det känns bra :)

Jag har ingen header längre. Tröttnade på den förra så jag och Kajsa skulle göra en ny igår kväll, men allt strulade och vi blev trötta. Så nu har jag ingen alls., Buhuuu!! Jag och datorer tycker inte om varandra. Så är det bara. Jag är totalt oduglig, men vi får se om jag lyckas fixa ihop något nån gång framöver. Maybe. Tills dess får jag klara mig utan.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tur att du har skrivit fel.. vi ses inte för sista gången :P bara på ett (bra) tag ;) PUSS på dig, tur att du kommer på söndag <3

2009-12-03 @ 22:36:51
URL: http://kajsasblogg.swfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0