Färgat utväxten!

Hej!
Jag har precis tittat klart på Stop-Loss, en film som handlar om Irakkriget. Jag älskar krigsfilmer, tycker att dom är väldigt berörande och ofta är dom verklighetsbaserade också och det gillar jag. Mycket bättre än en romantisk kladdig komedi.
Jag har även hunnit med att färga håret, eller ja utväxten. Jag var så sjukt trött på den, så nu är jag blondblondblond igen. Det riktigt lyser om håret, haha. Nu ska jag blåsa och fixa håret samt sminka mig lite inför ikväll. Jag och söt-Zara ska på bio, Avatar!! Jag lyckades sno åt mig dom två sista platserna, wohoo! Hoppas den är lika bra som jag har tänkt mig!

Ha en fortsatt bra dag.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0