Extra Volume Collagene

Jag har suttit och kollat runt lite och blev plötsligt extremt shoppingsugen. Jag vill ha så mycket just nu känner jag.. Jeans, leggings, klänning, mysbyxor, kamera, mobil, smycken, klocka, smink.. Gaah! Tänk om man skulle vinna 25 000 i månaden i 25 år. Gött. Eller. Vad.

Jag är i stort behov av en ny mascara. Jag har en gammal favorit från Max Factor som jag har använt i några år, men funderar på att testa en ny från Loréal. Jag har hört en del bra om den, den ska tydligen ge en jävla volym. Och jag har som sagt bara ett krav; mycket volym tack.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag vill prata med dig! Kan vi skypa snart? :D

2009-12-29 @ 03:24:49
URL: http://kwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0