Bodylicious

Åh jag har precis pratat med frugan. Lika trevligt som tidigare gånger. Saknar henne som fan nu.  Det blev inte ett så långt samtal eftersom hon skulle iväg till gymmet. Jag visade några av dom julklappar som jag fick medan hon bytte om till träningskläder. Love you boo.

Idag börjar mitt nya liv. I alla fall mitt nya matliv. Jag ska gå ner i vikt, bli av med lite av det goda om man säger så. Jag är inte tjock, inte alls. Men jag känner för min egen skull och självförtroende att jag skulle vilja gå ner några kilon. Det skulle sitta jävligt fint måste jag säga. Bort med alla jävla kolhydrater, hej sallad. Ingen mer pasta, inget ris, ingen potatis och inget bröd.. Jag ligger här i sängen och är hungrig som fan. Saftiga kotletter dansar framför mina ögon. Jag älskar mat så vi får se hur detta ska gå. Smalare vill jag bli ialla fall. Jag funderar på att skriva matdagbok här i bloggen. Enbart för min egen skull.

Dagens lunch:
Fisksoppa & en stor tallrik sallad

Dagens middag:
Två skivor gravad lax
En halv avocado
Två knäckebröd
Lite sallad och te

Jag är världens sämsta förebild just nu känner jag. Baah.. Och det enda jag tänker på är mat. Jag ska tapetsera mitt rum med bilder på snygga tjejer med tajta kroppar. Det ska motivera mig inför beachen 2010! Haha.

Jessica Alba, Megan Fox, Kim Kardashian & Jessica Simpson måste vara några av dom finaste på denna jord. Så jävla perfekta så jag blir grön av avundsjuka..


Den som säger att denna kropp inte är perfekt ljuger


SNÖÖGG


Naturligt vacker


Kurvig med rumpa och bröst


Kommentarer
Postat av: Kajsa

LOVE YOU TOO! Önskar att du var au-pair här i närheten så vi kunde ses på starbucks och prata om våra ungar! Det hade varit något du! Saknar att kunna slå ditt hemnummer med, dig är den det är svårast att skypa med (räknar inte med jocke, haha), de andra pratar jag med så ofta så det blir speciellare att äntligen få prata med dig! Jag känner inte att jag har så mycket problem att prata om jusy nu dock. Det funkar väldigt bra att skriva av sig på bloggen faktiskt :) Men kommentera mer! Älskar när jag får svar :D

2009-12-30 @ 02:44:53
URL: http://kwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0