Blingbling

Hej!
Idag har jag jobbat för sista gången i år. WohooO!!! :D Jag fick vara med Jenny i köket hela dagen, kul! Vi skar upp och panerade fisk och bakade frallor. Dagen gick snabbt.
Efter jobbet ringde mamma och sa att hon och Madde var nere på stan, så jag åkte dit. Vi fikade och shoppade! En riktigt mysig tjejkväll, hihi. Jag köpte en liten nyårsklänning, mascara (den jag skrev om, ska prova den imorgon!), lösnaglar, lösögonfransar, örhängen och ett jättefint halsband från Pearls for girls. Dom har världens underbaraste smycken måste jag bara säga, jag är helt nerkärad. Love it!! Jag har redan kollat in ett armband som jag vill ha.

Nu ska jag gå in på skype och kolla om Kajsa är där. Vill gärna prata med henne och höra hur hon har det. Vi skulle eventuellt ha pratat igår, men det kom upp saker som kom emellan här hemma. Jag är verkligen ledsen för det. Det är svårt att få tid över och jag är egentligen ingen datormänniska. Tycker inte att det är speciellt kul att sitta och uggla här egentligen. MEN!!! Jag saknar Kajsa och jag ska verkligen försöka bättra mig. För jag vill  så gärna prata med henne.
Saknar att bara kunna lyfta luren och slå ditt hemrummer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0