Back

Julen har varit underbar på alla sätt. Har varit väldigt mycket med familjen, precis så som det ska vara den här tiden på året. Jag älskar min familj, jag har en underbar mormor och världens finaste kusiner. Mamma och pappa, mitt allt.
Vi var hos mormor på julafton och på juldagen, sen åkte vi hem till oss igen.  Jag har nog varit ganska snäll i år, för jag fick en himla massa fina saker. Både saker som jag önskat mig och inte :) Mycket nöjd är jag ialla fall.
Förövrigt så har jag jobbat aset av mig denna julen, cash cash cash.. Imorgon är sista jobbdagen för året, förhoppningsvis! Därefter ska jag passa på att träffa mina underbara vänner och bara ha kul, kanske shoppa lite på rean och mysa :) 


Min kamera har åkt i golvet så jag har inga bilder :( En blogg utan bilder är ju verkligen skittråkig I know. Men så är det tyvärr. Jag ska leta reda på en fin lite kamera på rean hade jag tänkt mig.

Några bilder från förra julen 






Morfar var som alltid med oss. Men detta året låg det vit fin snö på graven <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0