Sommar tack

Hej.
Är det bara jag som blir helt depp av vädret? Känner att jag påverkas starkt av det dåliga sommarvädret. Idag när jag gick till tåget vid åtta var det halvmörkt ute.. Det sänkte mitt humör totalt, skitskitskit. Det känns som att sommaren är påväg att försvinna och att hösten tar över allt mer. Blääää, jag vill inte. Hoppas att jag har fel. Hoppas att hela Sverige kommer att överraskas av världens värmebölja, som håller i sig hela augusti ut. Men det är ju troligt. Nooot.

Är grymt trött efter jobbet. Funderar på att stänga ner och dra täcket över huvudet. Det ska bli skönt att sova och jag måste vara utvilad inför jobbet imorgon. Fast egentligen spelar det ingen roll hur mycket jag sover, jag är ändå alltid lika trött när jag kommer till jobbet. Haha.

Bjuder på några bilder från helgen.
Godnatt.


:)



Geléshotar är knepiga grejer det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0