Stockholm bokat!

Tjabbatjeenahallå ;)
Tro fan att jobbet ringde imorse. Jag gick och la mig vid halv två inatt (smart Tess) och telefonen ringde klockan sju. Jag var helt död! Ville bara gråta, men som den lydiga lilla skitunge som jag är sa jag självklart ja. Men jag ska absolut inte klaga, jag har ett jobb. Det ser ut att bli en del jobb denna veckan faktiskt, imorgon och på torsdag är jag redan inbokad.

Åkte till Kajsa efter jobbet. Vi skulle egentligen gått på bio, men vi struntade i det. Tog det istället lugnt och slappade, roligt att träffa henne en stund ialla fall. Nästa gång vi ses är vi båda lite mer beresta. Hon ska till Kina, jag till Grekland. Kanske hittar hon sig någon liten kines därborta? Haha.
Förresten, igår bokade vi tåg- och bussbiljetter till Stockholm!!! Kajsa ska upp och fixa visum (hon ska ju iväg ett år till USA i December). Den sista september drar vi, och det ska bli riktigt riktigt kul ! 

YahoooO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0