Riktiga vänner

Hej igen.
Jag har tagit mig en dusch efter träningen, som iofs inte blev så väldigt effektiv. Jag och Elin tog en lång promenad och pratade massor. Därefter körde vi lite benövningar och rumpa. Det passade mig bra, eftersom jag kände mig ganska seg och omotiverad.
Imorgon hoppas jag att jobbet låter bli telefonen och låter mig vara ledig. Jag ser fram emot en ledig dag.

Hjärtat, du vet att jag alltid finns här. Oavsett tid på dygnet, så finns jag här för att lyssna och stötta dig. Att du mår bra är viktigt för mig. Att mina vänner är lyckliga betyder mycket, jag vill att du ska vara lycklig. Jag vet att du har haft en jobbig dag, men kämpa på. Du är stark. Hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0