Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men...

... jag vill ta ut min hårförlängning! Håret börjar se lite halvrisigt ut och det har börjat tova sig i nacken. Stora jobbiga tovor som jag säkert måste klippa bort, buhuuu.. Ska snart boka tid för att borttagning och sedan bär det av till frisören för att fräscha upp håret. Är riktigt sugen nu faktiskt!

Idag ska jag bara ta det lugnt och njuta av ledigheten. Och vädret är ju kanon, så det blir definitivt solning på altanen hela dagen. Göött. Ikväll ska jag träffa min gamla jobbarkompis Nina för en fika. Jag har inte träffat henne på evigheter, så det ska blir kul.
Nej, nu ska jag byta om till bikini och gå ut i det sköna vädret.

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0