Hair hair hair

Halloo.
Nu har Kajsa åkt hem. Vi har haft en helmysig dag med tv och film. Vi kollade på Tsatsiki, nostalgi haha! Vi skulle också diskuterat våran eventuella roadtrip i semtember (?). Men vi hann inte så långt, det glömdes visst av.. Så det får vi ta nästa gång :)

Jag har förresten fått ut mina tovor i håret, WOHOOOOO!!!! Jag ringde till min frisör idag och beklagade mig, och hon tipsade mig om att jag skulle försöka fixa det själv. Det kunde tydligen bli ganska dyrt annars och det har jag verkligen inte lust med! Hursomhelst, jag kletade i en massa balsam och efter någon timmes fixande och trixande var skiten ute. Förlorade en del löshår på kuppen, men vafan, hellre det än att jag blir flintis. Haha.


Flintis, nejtack.


JAAATACK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0