Changeling !

Har precis kollat klart på en äckligt bra film med min familj. Changeling hette den, med Angelina Jolie i huvudrollen. Om ni inte har sett den tidigare så rekommenderar jag er starkt att göra det. Eller förresten, ni måste se den. Otroligt bra och väldigt rörande. Dessutom är det en sann historia.

Dagen har varit bra, hade en heldag med Hellis på stan. Mysigt! Jag köpte en massa skit; en scarf, armband, hårprylar, mascara, läppstift, rouge och leggings. En del onödiga grejer egentligen, men skit samma.

Hade även en helt underbar lördagskväll, jag måste helt ärligt ha världens bästa arbetskompisar. Det var vi tjejer från köket och killarna på transport. Vi hade galet trevligt där på Anders altan. Massa dricka, god mat och trevligt sällskap. Kunde knappast bli bättre.

Funderar på att sova. Ska upp och jobba tidigt imorgon (som vanligt).
Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0