Best friend

Hejhopp.
Jag är så fruktansvärt trött just nu. Det känns som att jag kommer att falla ihop och kollapsa vilken sekund som helst. Hmm, dags att sova snart kanske?..
Idag var det jobb som gällde, hela dagen lång. Därefter åkte jag hem och träffade min babe Zara. Vi gick till Emelie, satt ute på hennes uteplats och tog det lugnt. Skönt efter en tung arbetsdag.

Jag kom att tänka på att det kanske var näst sista gången som jag träffade Zara, innan hon flyttar till Skövde. Buhuuuuu, hur fan ska jag klara mig utan min gris? Jag dööööööör.
Jag ska ialla fall träffa henne på fredag med och då ska jag ge henne min lilla avskedspresent :)
Bara så du vet så kommer jag sakna sönder mig. Det kommer bli så TOMT utan dig. Jag är van vid att ha dig i min vardag, att kunna träffa dig i princip närsomhelst. Men saker kommer ändras nu.. Och det vill jag inte. Blä vad jobbigt!

På tal om annat.. Imorgon ska jag jobba långpass, 7:00 - 17:30. Fyfasiken. Därefter blir det ialla fall Göteborg och Liseberg. Tomas Ledin vill man ju inte missa ;)
Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman, kommer sakna dig så otroligt mycket med!! Usch... det rann några tårar i ögat när jag läste de här... :( min vardag kommer också bli hela annorlunda utan dig... inga promenader längre eller nånting :( Älskar dig så jävla mycket!! Du betyder så oerhört mycket för mig gumman* Jag blev intervjuad på jobbet idag, en fråga var: vem skulle du ta med dig till en öde ö? Det var dig såklart :D Vi ses imon, love you!!! Puss o Kram!! <3

2009-08-20 @ 23:20:20
Postat av: Anonym

Ååh, jag skulle ta med dig också! Du är den bästaste vännen man kan ha. LOVELOVELOVE <3

2009-08-21 @ 16:10:29
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0