Äntligen lite välförtjänad ledighet

Hej alla.
Ligger i sängen och lyssnar på musik. Just nu spelas Pitbull - I know you want me, favoirt för tillfället.
Har inte gjort mycket efter att jag kom hem, orkade helt enkelt inte. Moa ringde och frågade om jag ville träna, men jag sa nej. Seg som jag var. Nästa vecka ska jag bannemig sätta igång med träningen igen, det har varit alldeles för lite av den delen i sommar.
Imorgon är det lördag för min del, sova länge och bara göra vad fan jag känner för. Ja alltså, jag är ledig i två dagar nu, eftersom jag ska jobba helgen. Så torsdag och fredag blir som lördag och söndag för mig. Göttans.
 


Pitbull - I know you want me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0