About me

Jag har aldrig haft dåligt självförtroende. Jag tycker om mig själv och trivs med den jag är.
Men självklart finns det saker som jag tycker mindre om på mig själv, så tror jag att det är för dom flesta. Jag mår bra om jag känner mig fin, det är viktigt för mig. Det kanske låter ytligt, men så är det. Känner jag mig snygg så mår jag bättre helt enkelt.
Denna sommaren har jag slappat till det rejält, ätit onyttigt och knappt tränat alls. Ja ni fattar. Det känns hemskt och jag känner mig som Ugly Betty.
Nu har jag ialla fall bestämt mig - efter Grekland ska jag börja mitt nya nyttiga liv. Så är det bara. Jag ska börja träna som innan igen och börja äta Nyttigt. Anledningen till att jag inte börjar idag är för att jag vill kunna njuta av min semester på Rhodos fullt ut. Dvs, jag vill inte behöva leva på gurka och vatten.
Även håret ska fräschas till, mitt hår är skitfullt för tillfället, jag gillar det inte alls. Längtar tills det är nyklippt och nyfärgat. Jävlar vad snygg jag kommer vara då ;)

Nej nu måste jag sova.


Tässs


 


Kommentarer
Postat av: En vän

Terese, du är en underbar person, med en sån härlig personlighet och ser väldigt bra ut!!! Jag brukar inte kommentera inlägg, men nu när ditt självförtroende verkade vara lågt så kände jag mig tvungen. ;) Du är en fantastisk person, både din personlig och ditt utseende!!!



MVH

Någon som känner dig och bryr sig om dig.

2009-08-20 @ 16:32:29
Postat av: Anonym

Tack så mycket, vem du nu är :) Vad glad jag blir

2009-08-21 @ 11:19:22
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0