Happy day

Hej.
Jag har haft två fina dagar hos mormor. Hon var lite förkyld, så vi har tagit det ganska lugnt. Jag har bland annat målat fönsterbläcken på hennes källarfönster och pluggat en massa körkortsteori och vägskyltar (det närmar sig nu!). Men gud vad skönt det är att komma bort från allt, bara för en dag eller två. Att kunna göra vad sjutton man vill, sova länge på morgonen och bli bortskämd med en massa hemlagad mat och fika titt som tätt. Så är det ialla fall hos min mormor, man äter bullar och dricker kaffe mest hela tiden :)

Imorgon är jag ledig, men jag ska faktiskt inte ligga kvar i sängen och lata mig som jag brukar, utan istället vara duktig och ta bussen in till Borås. Jag ska gå till körskolan och göra lite tester. Det har blivit en vana nu, att åka in minst en gång i veckan och sätta mig och plugga där, i lugn och ro. Och det känns väldigt bra nu, jag känner på mig att det kommer att gå bra. Jag kan, jag är bra, jag är duktig! Så är det bara. Jag försöker tro på mig själv, lite på att jag duger som jag är. Jag försöker verkligen.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0