Finally!

Godmorgon.
Idag vaknade jag vid halv tio, helt utvilad. Jag har sovit otroligt gott måste jag säga. Vädret kan man ju inte heller klaga på.
Gårdagen var en bra dag, en riktigt jävla bra dag. På jobbet fick jag reda på att jag har fått sex veckors sommarvikariat, och jag kan inte beskriva hur glad jag blev! Tacktacktack :D Jag hade iofs nästan tagit det för givet redan, men att få det bekräftat var helt underbart. Så nu är alltså sommarens jobb fixat, göttans.

Veckan har varit jättebra, ovanligt bra faktiskt. Har hunnit med att träffa en massa vänner, vilket alltid får mig att må väldigt bra!
Veckan är ju inte slut än, vi har ju faktiskt hela helgen framför oss, som jag förövrigt tror kommer att bli riktigt trevlig! Jag har gått och funderat på om jag ska festa på lördag eller söndag, men efter ett tag insåg jag att jag faktiskt inte behöver välja. Jag kör på båda dagarna jag. Helgen kommer alltså att bli riktigt party, och med tanke på att jag har jobbat minst en dag varje helg i över en månad nu, så tycker jag faktiskt att jag förtjänar det. Haha.

Och förresten, GLAD PÅSK fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0