Tröttis-Tess

Idag är jag inte på topp. Jag är trött, har huvudvärk, fryser.. Och som pricken över i gick körlektionen som jag hade tidigare idag inte speciellt bra. Det kändes ialla fall så, bilen körde mig och inte tvärtom. Sjukt irriterande. Dessutom satt det en praktikant i baksätet som glodde och antecknade frenetiskt hela tiden. Det är otroligt att jag alltid ska råka ut för alla dessa praktikanter!! Det är väl klart att jag fattar att dom måste få åka med i bilen, men gött irriterande var det ialla fall. Självklart är jag medveten om att det inte var hennes fel att det inte gick bra idag, men jag måste ju ha Någon att skylla på. Förutom mig själv då, haha.

Jag hade tänkt träna direkt efter att jag kom hem från Borås, men nej, jag var alldeles för hungrig och trött för det. Kanske går jag dit lite senare, vi får se. För tillfället så lockar tv:n och soffan mycket mer. Nu ska jag fixa lunch!
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0