Today:



Hallå.
Nu har jag fixat iordning mig och lockat håret. Försöker övertala mig själv om att jag är på topp idag, hmm.. Känner mig trött och seg, nästan lite febrig faktiskt. Jag hoppas inte att jag håller på att bli sjuk, blä. Funderade på att strunta i att åka in till stan idag och bara vara hemma och ta det lugnt istället, att gå utanför dörren lockar inte alls. Tror dock inte att jag blir på bättre humör av att sitta hemma, så jag har bestämt mig för att det blir stan trots allt. Ska träffa Hellis, Soso, Aida och Maztaneh för att äta lunch. Mycket trevligt ska det bli :)

Idag ser jag ut såhär.
Linne - H&M
Skärp - Zara
Leggings - Gina Tricot
Armband - Glitter
Älska linnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0