Söndag är trötthetens dag.

God kväll.

Helgen blev inte riktigt som planerad, det blev mycket mer jobb än vad som var tänkt från början. Jag har faktiskt jobbat hela helgen om man ska vara exakt. Det är skönt med pengar, men mindre kul att fikan med Hellis inte blev av. Som tur är så är Helena en väldigt bra och förstående vän. Det gillar vi. Hursomhelst så ska vi definitivt ses någon gång i veckan som kommer, onsdag maybe? Och denna gången ska jag inte banga.
Lördagskvällen spenderades hos Westbergs i Sjömarken. Vi åt underbar god mat, pratade, tittade på Robinson, osv. En mycket lyckad och avkopplande kväll helt enkelt.

Dfgdfhfjhftgj. Fan vad sur jag är. För ingenting. Så jävla onödigt. Baaah, jag har lust att slå någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0