Smink.

Hej och godkväll.
Imorgon ska jag och Kajsa åka in till Göteborg för en heldag på stan. Det ska bli väldigt trevligt, hoppas att solen håller sig framme också! Tänk vilken känsla att för första gången i år kunna sitta ute och äta lunch! Det låter helt underbart enligt mig.
Jag ska försöka att hålla hårt i pengarna i morgon. Jag har lovat min plånbok att vara snäll och hålla igen på shoppingen denna månaden. Vet inte om det kommer att gå så bra... Jag är ju ganska dålig på det där. Dessutom är jag i stort behov av smink för tillfället. Typiskt att allt ska börja ta slut på en och samma gång. Mascara, puder, kajalpenna, foundation, läppglans/läppstift. Och så vill jag ju verkligen ha den där jeansjackan.. Troligen kommer jag att förlora några hundralappar imorgon.. Baaaah, jag blir galen!


Kommentarer
Postat av: Josse

Svar: Yup, sucks big time >.< Förhoppningsvis överlever vi ändå... så småningom.

2009-04-07 @ 01:18:41
URL: http://kirajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0