Riskutbildning avklarad.

Hej på er.
Dagen har varit bra, jag överlevde riskettan. Fast det var ganska segt måste jag säga, och jag lärde mig inget nytt direkt. I tre timmar satt vi och lyssnade och pratade om risker, alkohol och narkotika i trafiken. Vissa saker var väldigt hemska, men inget var direkt förvånande. Jag kommer aldrig att köra bil full och heller inte åka med någon som har druckit, never.

Efteråt gick jag och mamma på stan en liten stund. Vi fikade och jag köpte ny foundation och en klänning. Eller ja, jag är ju pank för tillfället, så mamma köpte klänningen åt mig. Den påminner väldigt mycket om den blommiga som jag har skrivit om i tidigare inlägg. Denna är dock mycket skönare och materialet mjukare. Den är jättesöt, me like!

Nu är jag trött, ringde precis Elin och sa att jag inte ska träna ikväll. Himla latmask jag är, haha. Meeen, jag har faktiskt tränat tre dagar i rad nu, så jag tänker unna mig en träningsfri fredagskväll, sådeså!
I helgen är det jobb som gäller, enbart. Jobb, övningskörning och plugg. En jäkligt död helg dvs.
Nu ska jag duscha.

Suuuck me beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0